Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
ÜZLETELŐ klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
ÜZLETELŐ klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
ÜZLETELŐ klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
ÜZLETELŐ klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Mi tesz egy vállalatot hatékonnyá?
A kommunikáció által támogatott üzleti folyamatok bevezetése javítja a vállalat hatékonyságát. Természetesen számos megoldás létezik, de egyikbõl sem hiányozhat cég ama képessége, hogy szinte azonnal érzékelje a környezetében zajló változásokat, és arra hatékonyan tudjon reagálni. Ennek egyik eszköze a kommunikációs technológiák és az üzleti folyamatok integrálása.
Egy a közelmúltban készített Gartner-tanulmány szerint az emberi kommunikáció a központi eleme annak, hogy a gazdasági élet bármely szereplõje megfelelõ és hatásos választ tudjon adni a környezet kihívásaira.
Pár éve lakossági folyószámlanyitás közben a kissé túlbuzgó munkatárs
arra figyelmeztetett, hogy a folyószámlához bankkártya, telefonbanking
és internetbanking megoldás is párosul, de utóbbit nem ajánlja, ?hiszen
tudja ,milyen az internet??
Akkor
megdöbbentem, hogy a fiókban dolgozó munkatárs a bank saját
szolgáltatását ennyire negatívan tálalja, de utólag, bár fõnökei aligha
dicsérték volna meg, ha hallották volna a párbeszédet, a bank
rendszerének akkori biztonsági szintjét látva, valóban kockázatos lett
volna a szolgáltatás.
|
|
16 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Keveset tudnak a cégek vevõikrõl
2008. február 29.
Magyarországon nem elég tudatos még az információ-felhasználás, ami pedig elengedhetetlen részét képezi a DM-kampányoknak. Mi sem szívesen adunk meg adatokat, a cégek pedig nem fektetnek be eleget az adatbáziskezelésbe. Az mfor.hu újszerû DM kampányokra, ügyfélszerzési módszerekre mutat be magyar és külföldi példákat.
A magyarok kevéssé nyitottak adataik kiszolgáltatására, melyhez a szocializmusnak is köze lehet, hangzott el - a korábbi cikkünkben szereplõ információkat alátámasztva - a TeleData által csütörtökön megrendezett "Feltûnik vagy eltûnik?" címû konferencián, amelyen a hazai DM marketing helyzetét elemezték szakemberek.
16 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Munkaügyi ellenõrzés menete 2008-02-27 11:31
Az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Fõfelügyelõség (OMMF) tavaly több, mint harmincezer munkaügyi ellenõrzést végzett. Idén még több vizsgálattal kell számolni, hiszen a munkaügyi felügyelõk száma egy év alatt szinte megduplázódott, jelenleg közel ötszázan vizsgálódnak. Mely területeken kell fokozott ellenõrzésre számítani? Mibõl áll egy ilyen ellenõrzés? Milyen tipikus mulasztásokra, hiányosságokra derül fény?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu