üzlet: Növelje forgalmát szórólappal!

Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1013 fő
  • Képek - 101 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 1705 db
  • Fórumtémák - 420 db
  • Linkek - 175 db

Üdvözlettel,

ÜZLETELŐ klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1013 fő
  • Képek - 101 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 1705 db
  • Fórumtémák - 420 db
  • Linkek - 175 db

Üdvözlettel,

ÜZLETELŐ klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1013 fő
  • Képek - 101 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 1705 db
  • Fórumtémák - 420 db
  • Linkek - 175 db

Üdvözlettel,

ÜZLETELŐ klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1013 fő
  • Képek - 101 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 1705 db
  • Fórumtémák - 420 db
  • Linkek - 175 db

Üdvözlettel,

ÜZLETELŐ klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Növelje forgalmát szórólappal!
Mert rossz lapjárással csak a pénzét szórja

Szerző: Kiss Annamária

A szórólap hatékonysága sajnos nemcsak rajtunk múlik, hiába terjeszti jól, ha az ügyfelei olvasatlanul dobják ki. Mint minden reklámanyag készítését, a szórólapét is felmérésnek kell megelőznie. Ez most bonyolultnak és időigényesnek tűnik, de higgye el, ez a kulcsa mindennek!

A hatékony szórólap

Határozza meg, hogy ki a célközönsége, és kérdőív segítségével szerezzen információkat, hogy mit várnak az emberek az ön szolgáltatásától, termékétől.

Esetleg érdeklődjön meglévő ügyfelei körében arról, hogy miért választották éppen az ön cégét. Tapasztalataim szerint a vásárlók szívesen és őszintén válaszolnak ezekre a kérdésekre.

A szöveg fogalmazása közben képzelje bele magát annak az embernek a helyzetébe, aki a kezébe veszi majd a hirdetést. Minden reklámot, tehát a szórólapot is annak a közönségnek a nézőpontjából kell megírni, aki olvasni fogja. Önnél mi lenne döntő szempont, ha a saját termékét, szolgáltatását venné igénybe?

Az alábbi hat pontot szem előtt tartva biztos, hogy hatékonyabb szórólapot kap.

Csak pontosan, szépen!

A hirdetés legfontosabb része a címsor. Ez „a hirdetés hirdetése”, ez tartalmazza az ügyfelei számára leglényegesebb előnyt! Itt legyen nagyon ügyes, és ne essen abba a hibába, hogy a szokásos szolgáltatások, tények felsorolására pazarolja ezt az értékes hirdetési felületet!

1. Írjon valamit, ami megragadja az olvasó figyelmét! Itt dől el, hogy tovább olvassák-e a szórólapját, vagy a szemetesben landol.

2. Ha mód van rá, támasz­sza alá termékének, szolgáltatásának minőségét ajánlásokkal, véleményekkel, apró esettanulmányokkal.

3. Sorolja fel azokat az előnyöket, amelyeket az ön terméke vagy szolgáltatása nyújt, írja le, hogy ez milyen hatással lesz ügyfele cégére, bevételére.

4. Fontos, hogy cselekvésre késztesse az olvasót, például: „Telefonáljon most!” vagy „Keresse munkatársunkat!”

5. Adjon meg határidőket, akciókat, amelyek egy meghatározott ideig tartanak.

6. A szöveg az olvasó számára nehezen érthető szavakat ne tartalmazzon!

A terjesztés megtervezése
Határozza meg célcsoportját! Első és legfontosabb lépés, hogy kiválassza cége célközönségét, hiszen ez a terjesztési területet és a szórólap üzenetét is meghatározza. (Jó szűrő lehet például a kor, a nem, a jövedelem, a lakhely, az érdeklődési kör stb.)

Határozza meg a terjesztés pontos célját! Voltaképp mit szeretne elérni a szórólap segítségével?(Nagyobb ismertséget? Új vevőket? Akciós termék értékesítését? A forgalom növekedését?)

Mindennek fényében tervezze meg a terjesztést!

Mégpedig időben! Sokat veszíthet ugyanis a terjesztés eredményességéből, ha nem megfelelően szervezi meg a tervezés, a kivitelezés és a szállítás idejét, nem véve figyelembe az egyes gyártási folyamatok időszükségletét. Emiatt könnyen kicsúszik a terjesztés optimális időszakából.
A célközönség ismeretében pontosíthatja a terjesztési területet. Nagyobb települések feloszthatók körzetekre, városrészekre, így spórolhat a terjesztési költségen, és eredményesebb is lesz a kampánya. Nagyobb eredményt fog elérni, hiszen ugyanazzal a költséggel kisebb területre, rendszeres terjesztéssel két-három alkalommal is eljuttathatja üzenetét.

Nyomás!
Ha ismeri a terjesztési területet, és tudja hány postaládával számolhat, kérjen nyomdai ajánlatot több nyomdától, illetve esetleg a terjesztő cégtől is. Nagyobb terjesztő cégek jó nyomdai kapcsolatokkal rendelkeznek, és könnyen lehet, hogy nagyobb kedvezményt tudnak elérni, mint ha ön kopogtat az utcáról.

Példányszámtól és papírminőségtől függően más-más profilú nyomda jöhet szóba. (Kis példányszámú, 80 gramm/ív feletti szórólap esetén ofszet nyomdától, 300 ezer darab felett és 4580 grammos papírminőség esetén rotációs nyomdától kérjen ajánlatot.)

Ismerje a lapjárást!
Ellenőrizze a terjesztést! A legtöbb terjesztő cég nem tájékoztatja ügyfeleit arról, hogy milyen lehetőségei vannak a terjesztés minőségének ellenőrzésére. A terjesztést követő két munkanapon belül a profi terjesztő cégek szúrópróbaszerűen saját maguk ellenőrzik a munkát. Az ellenőrzés eredményét jegyzőkönyvben rögzítik, és kérésre ügyfeleik rendelkezésére bocsátják.

Lehetőséget kell biztosítani közös ellenőrzésre, amikor is a terjesztő cég ügyfeleivel közösen kontrollálja a terjesztést. Nagyobb példányszámú, országos terjesztés során van lehetőség külső terjesztésellenőrző cég bevonására is.

Az ellenőrzés persze kevés: ismételje meg a terjesztést!

Gondoljon bele: ha lát egy hirdetést, szórólapot, esetleg háromszor-négyszer is megnézi, mire esetleg elkezd azon gondolkodni, hogy megvásárolja-e a hirdetett terméket. Biztos lehet benne, hogy ezzel többnyire az ön ügyfelei is így vannak, ezért az első terjesztés után ne dőljön hátra, hanem értékelje ki a szórólap hatékonyságát, és tervezze meg a következőt!

Ne terjesztessen akárkivel!
A kkv-k marketing-költségvetése rendszerint korlátozott, ezért különös gondot kell fordítani arra, hogy ezt az összeget mire, illetve kinél költik el. Egy megbízható terjesztő cégnek rendelkeznie kell például telephellyel, irodával, logisztikai háttérrel, referenciával, felmérésekkel, főállású terjesztőkkel és ellenőrrel.

" _Egy megbízható cég nem csak „kiszórja” az ön anyagát, hanem segít az eredményes és költséghatékony tervezésben és kivitelezésben is.

" _Lépésről lépésre átgondolja önnel a terjesztés menetét, és felhívja a figyelmet a buktatókra, nehézségekre.

" _Garanciát vállal a terjesztésre, és folyamatosan kontrollálja a kiadvány célba juttatását.

" _A költségek optimalizálása érdekében rendelkezik a megfelelő logisztikai háttérrel: megyénként legalább egy raktárral biztosítja a kiadványok szakszerű tárolását. Gondolja végig, mennyivel gyorsabb, rugalmasabb és olcsóbb a kiadványokat a terjesztő saját járműveivel szállítani, mint más cégre bízni ezt!

" _A cég rendelkezik terjesztőkkel. (Ez talán viccesen hangzik, de a munkát sokan csak elvállalják, és a végén más cégekkel végeztetik el. Ez önnek nem a legolcsóbb és nem is a legbiztonságosabb megoldás!)

" _A terjesztés ellenőrzését főállású ellenőrök végzik.

Ha mindez együtt van, semmi akadálya, hogy minél szélesebb körben terjedjen az ön jó szórólapja és jó híre!

A szerző a Lapterjesztő Kft. marketingvezetője. info@lapterjeszto.hu, www.lapterjeszto.hu

Címkék: forgalom hirdetés növekedés szórólap

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Andy yyyyy írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

meogtwiclass https://eatrunclass.com/ The ...

jack karloss írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

The promotional texts on the Toto site have compelling ...

Andy yyyyy írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

View data https://baccaratfriend.com/ ...

jack karloss írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

information https://evokorea. com what i do not ...

Andy yyyyy írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

totositeku https://totositeku. com/  is a browser...

Andy yyyyy írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

read more https://totositedongsan.com/ ...

Andy yyyyy írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

website https://www.totocri. com/ One only needs to ...

kkyyy jac írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

here https://astrolabetv.com that is a incredible and ...

Andy yyyyy írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

website https://www. fknapredak.com/ This article...

jack karloss írta 3 hete a(z) SFI Affiliate fórumtémában:

엔트리파워볼 https://infogram. com/-1--1ho16vogvprk84n...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu