Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
ÜZLETELŐ klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
ÜZLETELŐ klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
ÜZLETELŐ klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
ÜZLETELŐ klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
ATL kommunikáció
Bár az ATL kommunikáció kevésbé költséghatékony marketing eszköz, mint az általunk preferált BTL marketing,
megrendelőink kérésére gyakran kell ATL kampányokat szerveznünk. ATL
kommunikáció területén az alábbiakban felsorolt aktivitásokkal állunk
ügyfeleink rendelkezésére:
A kommunikációs kampány során szerepeltetni kívánt anyagok grafikai
tervezésén és tartalommenedzsment feladatain kívül a teljeskörű nyomdai
előkészítést is elvégezzük megbízóink számára.
Média hatékonyság elemzés, médiakutatás
Médiaterv készítéséhez elengedhetetlen, hogy ismerjük célcsoportunk média felhasználási szokásait, illetve a médiumok elfogadottságát (hitelesség) szemükben. A médiakutatás célja, hogy vizsgálja a potenciálisan szóba jöhető média értékét, hasznosságát a Te szemszögedből!
Médiatervezés ,médiavásárlás és felületfoglalás
Tervezz, Cselekedj, Ellenőrizz és Fejlődj! Minden marketing kampányunkra igaz ez, de különösen az igen költséges médiamegjelenésre. A célcsoport szokásait elemezve elkészítjük a médiatervet, és büdzsének megfelelően kiválasztjuk a leghatékonyabb és legláthatóbb megjelenési módokat, mind az elektronikus, mind a nyomtatott médiában vagy akár a közterületeken. A kampány mindig elemzéssel és értékeléssel zárul, így a következő kampányban már a specifikus eredmények ismeretében választhatunk médiát.
Promóciók szervezése
Kipróbálom, hátha jó! A vásárlói próbák, promóciók kivaáó kiegészítői lehetnek egy termék más frontokon is megnyitott marketingjének. A promóció azonban csak akkor jó, ha ötletes, és figyelemfelkeltő, nem csak egy a sok közül. A promóció során hatékonyan juttatjuk el a vásárlóhoz a termék előnyeit. A promóciót végző munkatársainkat próbavásárlásokkal ellenőrizzük, így biztos lehetsz benne, ha bennünket bízol meg promóció szervezéssel, nem az unatkozó középszintű hölgyekkel fogsz találkozni. Promóciók szervezésében és egy kreatív ötlet kitalálásában is állunk rendelkezésedre!
Indoor / POS kampány
Az utolsó csepp a pohárban, ez az indoor kampány. Közvetlenül a vásárlás helyén a terméket, annak életérzést közvetítő utolsó löket nagyon fontos lehet az értékesítés során. Az, hogy pontosan ez a POS kampány milyen eszközökkel dolgozik, tanácsadóink és a Te döntésed. Üljünk le, beszéljük meg!
Outdoor kampány
Te megnézed autózás közben az eléd kerülő reklámokat? Ugye csak azt, ami igazán figyelemfelkeltő? Outdoor kampány esetén arra törekszünk, hogy az utcai hirdetés ne legyen kidobott pénz. Ragadjuk meg hatékony, kreatív ötleteket felsorakoztatva Vevőid figyelmét, úgy, hogy a rendelkezésre álló rövid idő alatt az üzenetedet is át tudjuk adni! Az outdoor felületek egyre szélesebb tárházát használhatjuk, így hát használjuk ki ezt kreatívan!
DM (direct mail)
A direkt mail küldés történhet akár elektronikus akár postai úton is. Az elektronikus e-mail küldési szolgáltatásunkról részletesebben az e-mail marketing szolgáltatásunk leírásánál olvashatsz. Minden típusú direkt mail kiküldése esetén vállaljuk a megszervezésen túl a marketing szövegek írását és a nyomon követést, utómunkát is. Az utómunkákba beletartozhat a megszólított ügyfelek telefonos megkeresése is, hiszen a direkt mail hatására nem mindig keres meg bennünket az Ügyfél, azonban figyelmét, érdeklődését már felkeltettük.
|
|
Gulybán Barnabásné 3 hete új blogbejegyzést írt: Ajánlás a BestAMB programról
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Minikurzus ingyenesen válassz kedvedre
Bizonytalan, kezdő vagy, csalódtál az MLM-ben, vagy elakadtál?
MLM siker
FIGYELEM!!! INGYENES csatlakozás!!! Pénzkereseti Lehetőség!!!