üzlet: Hogyan reklámozzunk hatékonyan

Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1009 fő
  • Képek - 101 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 1704 db
  • Fórumtémák - 420 db
  • Linkek - 175 db

Üdvözlettel,

ÜZLETELŐ klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1009 fő
  • Képek - 101 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 1704 db
  • Fórumtémák - 420 db
  • Linkek - 175 db

Üdvözlettel,

ÜZLETELŐ klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1009 fő
  • Képek - 101 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 1704 db
  • Fórumtémák - 420 db
  • Linkek - 175 db

Üdvözlettel,

ÜZLETELŐ klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a ÜZLETELŐ klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1009 fő
  • Képek - 101 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 1704 db
  • Fórumtémák - 420 db
  • Linkek - 175 db

Üdvözlettel,

ÜZLETELŐ klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Ami nélkül a hirdetés csak hirdetmény

(2007.10.01.)

Szerző: Wolf Gábor

Ha ültél már valaha reklámtervvel a kezedben, azon gondolkodva, hogy micsoda pénzkidobásra készülsz, akkor ez a cikk éppen neked szól! A következő oldalakon hét bevált tippet olvashatsz. Ha megfogadod ezekett a tanácsokat, a segítségükkel ugrásszerűen megnövelheted hirdetésed sikerének esélyeit.


1. Ez itt a reklám helye!

A sikeres reklámkampány legelső lépése kiválasztani azt a médiát, ahol a célközönséged elég sok tagja lát majd.Ehhez általában elég a józan paraszti ész: például melyik újságot olvassák a nagy cégek pénzügyi igazgatói? Vagy melyik rádióadót hallgatja a legtöbb 20 éves?
Ha jobb eredményt akarsz, érdemes annak is utánanézni, hogyan használja a célközönség az adott médiát: mikor olvassák, melyik időpontban hallgatják?Amíg ezeket nem tudod, addig nagy eséllyel csak pazarlod a marketing-költségvetésedet vakon feladott hirdetésekre, amelyeket talán sosem lát majd a célközönséged.

2. „Visszautasíthatatlan ajánlat”

Láttál mostanában olyan hirdetéseket, amelyek csak egy céget reklámoznak? Cégnév, esetleg tevékenység. Ezt nevezem én kidobott pénznek!A vevőket első körben nem érdekli a logó, sokszor a cég neve sem. A reklámban egy dolgot keresnek: jó ajánlatot.
Új funkciót a termékben, kedvezményes ajánlatot, kivételes lehetőséget, hogy valamihez hozzájussanak, amit már rég kiszemeltek maguknak, vagy valami olyan újdonságot, amiről most hallanak először.
A reklámodban ezért legyen mindig valami, amit felkínálsz! Nem kell minden esetben azonnal vásárlásra sarkallni a célközönséget: reklámozhatsz például honlapot is, ahol valami fontos információt találhatnak.
Reklámozhatsz ingyenes tanulmányt, amelyet közvetlenül a cégedtől kell elkérniük, így indítva el az értékesítési folyamatot. És persze reklámozhatsz egy jó kis terméket vagy szolgáltatást is.
A lényeg, hogy a reklám főszereplője az ajánlat legyen!De vigyázat, néha az ajánlat olyan visszautasíthatatlan, hogy már gyanús!
Ha a reklámod 80%-os árengedményt kínál, sokan fogják azt hinni, hogy 50%-kal megemelted az áraidat, csak hogy nagy számot írhass a százalék elé!

3. Más, mint a többiek

Miért hozzád vigyék a pénzüket és ne a konkurensedhez? Különösen ha még az árai is alacsonyabbak! Nos, ezt alaposan meg kell indokolnod, különben érdektelen lesz a hirdetésed.
Mi segíthet? Talán nagyobb a választékod, mint bárki másnak a városban.
Talán a te céged szállít a leggyorsabban. Vagy mégsem? Akkor találd meg azt a szempontot, amely fontos a célközönségednek, és amelyben a céged csak­ugyan elüt a többiektől.
Előfordulhat, hogy az ügyfeleidnek kínálható legnagyobb előnyt találod meg, így azt akár a főcímbe is érdemes belefoglalni.De mi van, ha nincs egy ilyen egyedi, csak rád jellemző előnyöd? Ez nagy baj. Keríts egyet, mégpedig gyorsan! Kérdezd meg ügyfeleidtől, hogy nekik mi a három legfontosabb szempont, és igyekezz az egyikben túlszárnyalni a konkurenciát, majd mindenféle kommunikációdba foglald ezt bele!Figyelem!
Az ár mint egyedi, megkülönböztető jellemző nagyon veszélyes játék.
Ha elszabadul, tönkretehet egy egész iparágat. Mi magyarok az átlagnál árérzékenyebbek vagyunk, így érdemes mindig árakat is kommunikálnod, de sose ez legyen a legfontosabb szempont!
Egy nagy versenytárs mindig meg tud ebben verni, és akkor az nyer, aki a legtovább bírja tőkével a reklámozást és az árversenyt, ez pedig nem cél.
A hosszú távú jövedelmezőséghez tehát olyan előny kell, amely nem az árról szól. Ez olyan fontos, hogy akár még egyszer el is olvashatod A szerző a Marketing Commando tanácsadó cég vezetője és a „Duplázd meg az új vevőid számát 97 nap alatt” című ingyenes tanfolyam szerzője.
E-mail: "97nap@marketingcommando.hu"

Címkék: hatékony marketing reklám

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu